WELCOME TO THE ATMA CENTER YOGA STUDIO AND VEGETARIAN RESTAURANT SIDE

 

.

YOGA TO ATMA CENTER

Try our yoga classes at two convenient locations in Budapest, Kálvin tér and Széll Kálmán tér. You can choose from ten different hot and regular yoga class types. Free Yoga Class? If you are new to our studio, you are entitled to a free first class, as well as 50% discount from your first yoga pass. Please sign up to our newsletter to get your discount coupon. Prices, Terms and Conditions here. Don't speak Hungarian? No problem! We usually have foreign guests. Our yoga classes are Hungarian speaking but all of our teachers speak English, so they will be able to guide you if you feel lost in the class. What to bring and wear? - We provide sticky yoga mats free of charge, but you are advised to bring your own large yoga towel and tight fitting yoga apparel, as well as water for rehydration, especially during hot classes - Comfortable yoga dress (leggings and top for girls, short and tank top for boys) Classes and prices Find the class schedule under the Class Schedule menu, and the class descriptions under Class Types menu. Our prices and ticket system is detalied under Prices menu. Please register for the classes on phone (see phone numbers in the footer).

Kezdő ashtanga vinyásza jóga tanfolyam

2015. június 6-7.

2015. június 13-14.

MEGNÉZEM

Babás agni jóga péntekenként

helyszín: Atma Center Buda

péntek 10:00

MEGNÉZEM

GAURANGA DAS  JÓGAMESTER ÍRÁSAI

BEMUTATKOZÁS

Gauranga Das vagyok, 1971-ben születtem. Születési nevem Szücs Gábor. Az Atma Center jógaoktatója vagyok, Agni-jóga és Astanga-jóga órákat tartok. Ha szeretnéd kipróbálni a jógaóráimat, további részleteket az atmacenter.hu honlapon találsz.

Jóga-oktató, ájurvéda-tanácsadó

TOVÁBBI JÓGAOKTATÓINK AZ ATMA CENTERBEN

Herczeg Angelika

 Agni jóga, Ashtanga jóga, Vinyasza Flow, Csípőnyitó vinyásza és Antigravity jóga

Horváth Anikó

Agni jóga és Well jóga

Horváth Diána

Dynamic Flow

Kowalsky

Agni jóga

Lovász Andrea

Body Art és Agni jóga

Major Ági

Ashtanga jóga

Molnár Eszter

 Agni jóga és vinyásza flow

Pákh Anna (Panni)

Agni jóga, Csípőnyitó vinyásza és Astanga jóga óra

Rubi Anna

 Agni jóga és antigravity jóga

Nagy Angéla

Agni jóga és csípőnyitó jóga óra

Szabó Andrea

Agni jóga és Ashtanga jóga óra

Szücs Orsolya

Babás agni jóga, Ashtanga jóga, hátrahajlító és Jin jóga óra

JÓGATÍPUSOK

JÓGATÍPUSOK

Az jógaóraórátípusok at nehézségi fok szerint három kategóriába osztottuk: kezdő (könnyű), gyakorló (közepesen nehéz), haladó (nehéz). A Hot órák mellett fel van tüntetve a hőmérséklet. A többi óra normál, 25 fokos helyiségben zajlik.

Agni-jóga (Hot – 36 fok – 90p, kezdő)

Ha fogyni szeretnél, ha erősödni szeretnél, ha szeretnél hajlékonyabb lenni, megfiatalodni, vagy egyszerűen csak jól érezni magad a bőrödben, akkor az Agni-jógát neked találták ki! Az Agni-jóga vinyásza 30 jógapóz dinamikus egymásutánja röpke másfél óra alatt, 36 fokban. Az Agni-jóga célja az emésztés tüzének felélesztése, ami által a szervezet sejtszintű méregtelenítése érhető el. Az órákhoz folyamatosan csatlakozhatsz.

Jin jóga (90p, kezdő)

A Jin jóga az általános erőteljes és dinamikus jógaóráktól eltérően (ahol az ászanák által kiváltott hatás általában az izmokra korlátozódik, melyek Jang szövetek) a Jin szöveteket veszi célba (inak, szalagok, izompólyák, csontok és ízületek), melyeket hosszan kitartott gravitációs ászanákkal erősíthetünk és nyújthatunk nagyon hatékonyan. Az órán végzett ászanákat 3-5 percig tartjuk ki, és nem igényelnek különösebb ügyességet, hajlékonyságot vagy erőt, csupán mentális eltökéltséget. Bérmilyen felkészültségi szintű gyakorlók számára hatékony gyakorlás, és remekül kiegészíti az aktívabb, “jangosabb” órákat. Kiváló az elme relaxációjára és a hajlékonyság fejlesztésére.

Jógaterápia (90p, kezdő)

A jógaterápia óra kiváló lehetőség azok számára, akik félnek a jógától, vagy alkalmatlannak tartják magukat a nyakatekert pózok kivitelezésére. Ha az idősebb korosztályhoz tartozol, ha merevnek érzed magad, mint a bot, ha nulla kondíciód van, ha különféle betegségek gyötörnek, akkor ezzel az órával kezdd a jógás élményeidet! Garantált siker és egészségjavító hatás már az első alkalom után! Ha pedig már úgy érzed, hogy ez az óra nem jelent kihívást a számodra, akkor bátran kipróbálhatod az Atma Center többi óráját, mert már megteremtetted a kellő alapokat!

Body Art (90p, kezdő)

A BodyART™ mozgásanyagát tekintve a jógából veszi fő elemeit, amelyhez a gyógytornából, a japán Do In-ból ismert elemeket rendel, amelyhez több speciális légzés technikát kapcsol, ezzel biztosítva a teljes összhangot az edzés és a relaxáció együttes hatása között. A BodyART™ a tudatos edzés mellett a test, a lélek és a szellem hármasságának harmóniája. Nagyon jó erőnléti felkészítő óra a Hot Ashtanga és Agni-jóga órákhoz.

Vinyásza Flow (90p, kezdő)

Egyszerűen kivitelezhető, ugyanakkor hatékony gyakorlatok, amelyek a klasszikus hatha-jóga ászanáira épülnek. A légzés ütemére dinamikusan ismételjük a gyakorlatok mozdulatait, így a hatékony nyújtás mellett megtanuljuk sokoldalúan használni és terhelni az izomzatot, illetve teljes összhangba hozni a légzést és a mozgást. Az intenzív alakformáló és kardio-munkával párhuzamosan így a mentális relaxáció állapotába kerülünk, és felfrissülve, energiával feltöltédve folytathatjuk mindennapi tevékenységeinket. Ez az óra a legdinamikusabb az összes óratípus közül, mert minden egyes légzésre végzünk egy mozdulatot, ugyanakkor nincs benne ugrálás, mint az aerobik- vagy táncórákon.

Jóga flow (90p, kezdő)

Az ashtanga jóga alapjaira épülő csípő és vállnyitó ászanákkal teli dinamikus óra, az ashtanga 1. sorozatát készíti elő, és biztosítja az alapot bármilyen dinamikus illetve vinyásza stílusú órához. Egy dinamikus sorozat, amelyben az ashtanga vinyásza jóga légzést, meditációs technikáit és egyes ászanáit is alkalmazzuk. Erőteljes dinamikus jóga rendszer, ahol a gyakorlás egyhuzamban zajlik. Mindenkinek ajánlható, aki szereti a kihívásokat és a dinamikus mozgásformákat. A gyakorlatok tudatosan átgondolt, precíz, pontosan meghatározott sorozatból állnak, speciális légzés technika (uddzsáji), energiairányítás (bandha), tekintett fokuszálás (dristi). A dinamikus összekötő elemek (vinyászák) és a hosszabb megtartott pozíciók (ászanák) változnak egymással.

Ébresztő vinyásza (90p, kezdő)

A reggelre való tekintettel ez egy könnyedebb vinyásza gyakorlás, ahol rövid légzőgyakorlattal kezdünk, átmozgatjuk az ízületeinket, majd napüdvözletekkel melegítünk be. Az álló és talajmenti pózok változnak az óra aktuális témája szerint. Gyakorlunk egyensúlyozó, csípőnyitó, hátrahajlító és fordított pózokat is, átvezető vinyászákkal. A cél az, hogy jól átmozgatva, frissen induljon a nap.

Hátrahajlítás (90p, kezdő)

Az órán dinamikus elemek és statikus kitartások váltják egymást, és a gyakorlatokban főleg a hájtrahajlító ászanákra koncentrálunk, amelyek nagyon jó terápiás hatással vannak a gerincre és az idegrendszerre is. A hátrahajlító pózokat természetesen előrehajlításokkal, csípőnyitással és gerinc-csavarásokkal egyensúlyozzuk ki. Az órán való részvételhez egyáltalán nem kötelező hajlékonynak lenni! Az óra végén páros gyakorlatokkal és nyújtásokkal javítjuk a hajlékonyságot és nyitjuk az ízületeket, minden más óratípushoz hasznos kiegészítő foglalkozás.

Ashtanga kezdőknek (90p, kezdő)

Ezen a jógaórán az Ashtanga vinyásza jóga első sorozatát gyakoroljuk, de csak a csónakpózig, mely után a nehezebb csípőnyitások és kartámaszok kimaradnak, és egyből a hídpózra és a befejező sorozatra térünk rá. A 90 perces óra sokkal hamarabb sikerélményt hoz azoknak, akik még nem annyira régóta jógáznak, és jó alapot ad a teljes első sorozat vezetett vagy Mysore típusú gyakorlásához.

Agni Flow (Hot – 36 fok – 90p, gyakorló)

80 ászana – 90 perc alatt – 36 fokban! Az Agni Flow sorozat gyakorlását azoknak ajánljuk, akik már megismerkedtek az Agni-jóga alap gyakorlatsorral. A haladó pózokat is tartalmazó sorozatban a 84 klasszikus ászana gyakorlatai szerepelnek, Krishnamacharya vinyásza-sorozataival összekötve. Igazi flow-élmény, mely kihívást rejteget a gyakorlottabb jógások számára is, de mindegyik póz fokozatosan begyakorolható és elsajátítható rávezető pózokon keresztül.

Csípő nyitó vinyásza (90p, gyakorló)

Kezdőknek is ajánlott óratípus, dinamikus jellegű, sok csípő-nyitó gyakorlattal. Az óra jó előkészítés a Hot Ashtangára és az Agni jógára, ahol szintén előfordulnak csipő nyitó ászanák. Ez az óra felkészíti az izmokat és ízületeket a haladóbb pózokra.

Hot Vinyásza (Hot – 36 fok – 90p, gyakorló)

Az Ashtanga vinyásza jóga keretére épülő óra, melyet napüdvözletekkel ás álló pózokkal kezdünk, és rövid befejező gyakorlatsorral zárunk. Az óra középső részében sorra kerülő ászanák mindig változnak, így lehetőségünk nyílik gyakorolni az hátrahajlításokat, csípőnyitásokat, fordított pózokat, valamint az Ashtanga haladóbb sorozatainak könnyebb ászanáit is rávezető gyakorlatokkal, különböző változatokkal színesítve. Dinamikus és érdekes óra, melyen elmélyíthetjük ászana-gyakorlásunk különböző aspektusait.

Ashtanga 1. sorozat (120p, gyakorló)

Ez az óra tulajdonképpen ugyanolyan, mint a Hot Ashtanga, csak normál szobahőmérsékleten. Nem kötelező tudni a sorozatot, hiszen vezetett óra, és a résztvevők minden segítséget megkapnak az ászanák helyes végrehajtásához. Azok számára is ajánlott, akik kíváncsiak és szeretnék kipróbálni az Astangát, és azok számára is, akik már elvégezték a kezdő tanfolyamot, és szeretnének rendszeresen gyakorolni.

Mysore Ashtanga (120p, gyakorló)

A reggeli Mysore típusú órák normál szobahőmérsékletű teremben zajlanak. A résztvevők a saját légzésük ütemére végzik a gyakorlatokat, ezért előnyös, ha tudják már az első sorozatot. Ha valaki még nem jegyezte meg, akkor az oktató végigvezeti a gyakorlatsoron, és beleigazítja a különböző ászanákba. A Mysore órán lehetőség van a 2., 3., stb. sorozat gyakorlására is. Ezeken az órákon az oktatónak lehetősége van többet korrigálni, és személyre szabott instrukciókat adni az órákon résztvevőknek. Ha komolyan gondolod az Ashtanga-jóga gyakorlását, mindenképpen érdemes kipróbálni a reggeli Mysore órát, mely az otthoni gyakorláshoz is remelkül felkészít.

Ashtanga gyakorlás (120p, gyakorló)

A vasárnap reggeli ingyenes ashtanga gyakorláson a Mysore órákhoz hasonlóan mindenki a saját ütemében gyakorol, ezért érdemes ismerni az 1. sorozatot, vagy van lehetőség egy kis táblázatból nézni a sorrendet. Az óra ingyeges, de nincs igazítás, mindenki önállóan gyakorol.

Inverz jóga (90p, gyakorló)

Alapszerkezete a Hot Vinyásza óráéhoz hasonló, de a fő hangsúly a fordított pózokon lesz, vagyis elég sokat fogunk a levegőben tartózkodni, vagy éppen fejjel lefelé. Az órán nem csak fordított pózokat fogunk gyakorolni, hanem lesznek álló pózok is, valamint hidak, sáskák, kartámaszok, és természetesen a gyertya, fejenállás, alkartámasz és kézenállás sokféle változatát is kipróbáljuk. Lesz közte vinyásza is, a pózokat pedig tíz légzésig vagy fél percig fogjuk kitartani.A fordított pózok számos kedvező hatással rendelkeznek: megfiatalítják a sejteket és az idegrendszert, stimulálják az agyat, a tobozmirigyet, agyalapi mirigyet és a pajzsmirigyet is. Tehermentesítik a lábakat, és erősítik a felsőtest és a karok izomzatát.

Hot Ashtanga (36 fok – 120p, haladó)

Az Ashtanga vinyásza jóga egy tradicionális és dinamikus jóga-stílus, melyben az egyes ászanákat öt légzésig tartjuk ki, majd a Napüdvözlet elemeire épülő átvezető mozdulatokat (vinyászákat) végzünk. A kezdő gyakorlatsor kb. 50 gyakorlatból áll, és általában két év alatt lehet tökéletesen elsajátítani. A nehezebb pózokat lehet egyszerűbbekkel helyettesíteni. Ezután még öt másik, folyamatosan nehezülő sorozat vár ránk, melyet ki-ki kapacitása szerint sajátíthat el. A gyakorlás intenzív, és garantáltan felfrissít, oldja a stresszt. Ezt a stílust Thirumalai Krishnamacharya oktatta a múlt században, leghíresebb mai képviselője Sri K. Pattabhi Jois.

JÓGAÓRÁK ÁRLISTA

ÉRDEKEL

AKTUÁLIS PROGRAMJAINK

HÍREINK

Nem jártál még nálunk? Iratkozz fel ingyenes próbaóránkra jógaóránkra!

Kupon feliratkozás

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Szeretnél értesülni aktuális programjainkról, tanfolyamainkról? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírlevél feliratkozás

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Mondd el véleményed, tapasztalataidat az Atmacenter Jógastúdióról, óráinkról, oktatóinkról!

Vélemény

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

RÓLUNK MONTÁK

“Pannánál és Akarsininél voltam órán, és mind a ketten nagyon meggyőzőek, profik és szimpatikusak voltak. Nagyon sokat javítottak, igazítottak, valahol olvastam, hogy ez része az Atma filozófiájának. Szerintem ez jóga esetében nagyon is szükséges, pedig egyébként a legkevésbé sem szeretem, ha idegen emberek érnek hozzám.”

LÁTOGASS EL AZ ATMACENTER JÓGASTÍDIÓBA

Atma Center Pest Jógastúdió

1085 Budapest, Üllői út 6. (az első üzlethelyiség az OMV-benzinkút mellett)
Telefon: +36 30 951 3107
E-mail: info@atmacenter.hu

Atma Center Pest Jógastúdió

1024 Budapest, Széll Kálmán tér 3., II. emelet 2., 10-es kapucsengő (KFC mellett)
Telefon: +36 1 315 0045
E-mail: info@atmacenter.hu

Atma Center Pest Jógastúdió

1085 Budapest, Üllői út 6. (az első üzlethelyiség az OMV-benzinkút mellett)
Telefon: +36 30 951 3107
E-mail: info@atmacenter.hu